Dagens hoppning

Fick en häst som heter Hux idag. Jag var inte jättetaggad på att rida honom då han inte är min typ av häst. Men vi kom över alla hinder vi skulle och jag satt kvar så jag är nöjd. Personligen har jag inget emot honom. Men han är seg och stum i munnen vilket stör mig och sedan upplever jag att han inte riktigt är 100 med på alla hjälper. Han är dock bara 7 så jag känner att jag får ge honom tid.
 
Här kommer en kort film ifrån dagens träning, med ljudet som sas och inte med musik: Hur ser det ut tycker ni? Med tanke på att det är andra gången jag sitter på honom...
 
Nu väntar jag bara på utröstningen av Let's Dance och sedan ska jag lägga mig. Vi har precis druckit cider, (självklart alkoholfri) och sedan har vi doppat jordgubbar i choklad. Riktigt gott om du frågar mig. Så tjejer, ska ni ha något att trösta er med under eran period är detta ultimata lösningen.
 
I morgon är det påskafton och det ska bli väldigt mysigt. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback