Avslutar veckan & svar på fråga

Fick en fråga på gårdagens inlägg, så jag passar väl på att besvara den nu innan jag kryper till sängs och taggar för en ny skolvecka. Även om jag inte längre tycker att det är lika roligt som jag gjorde dag 1&2 så ska det bli roligt med en ny skolvecka och nytt bloggverktyg för min del.
 
Varför började du sköta Kapten? Av den enkla anledningen att jag tycker om honom och han hade ingen skötare på fredagar så då tog jag honom, inge mer komplicerat än så.
Nu tänkte jag snart krypa ner under täcket framför ett till avsnitt av vampire diaries. Ni får sova gott och vi hörs som vanligt igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback