Kan inte klaga

Jag har verkligen inget att klaga på om denna dagen, allt har bara rullat på och varit allmänt bra. Allt är väldigt bra för tillfället. Denna dagen startade med att jag hade sovmorgon och började inte förens klockan 10. Vi fick skåp och så hade vi lite "lekar" eller nu var det mer dramatisering. Vi fick något konstigt ord som på 30 minuter skulle komma på någon form av produkt, öva in det + en jingel till produkten innan alla esteter samlades på scen och visade upp de vi gjort. Även detta var med treorna, sen tror jag att tvåorna borde varit med idag. Det är så vi gör det på estet. I morgon börjar vi efter schema, jag börjar 11.50 så jag klagar inte på den första riktiga skoldagen. Innan första lektionen ska jag och Ebbson gå till syven för att prata om induviduella kursval och vi måste få i oss lunch innan första lektionen.
Nu ska jag forstsätta skriva med lite härligt folk o sätta på ett avsnitt av vampire diaries innan jag ska sova. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback