Rundar av för idag

Är det någon mer än jag som tittat på OS-krönikan som varit på Tv igår och idag? Jag måste säga att jag verkligen tycker att alla är otroligt duktiga och jag blir väldigt motiverad till att tävla själv efter att jag sett deras prestationer. En dröm för mig är såklart att få rida ett OS. Vad säger vi, OS i 2020 i Tokyo? Nja skulle inte tro det riktigt än...
 
Annars har det inte hänt mycket sen vi hördes vid senast. Det blev bara en lugn och mysig kväll med familjen i soffan framför Tv:n, fast det duger helt utmräkt det också.
 
Nu tänkte jag stänga av datorn och krypa ner under täcket. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon, på den sista dagen av detta året.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback