Sista skolveckan 2014

Då var det en ny vecka igen, men det är även den sista veckan innan jullovet och det ska verkligen bli skönt att få någon veckas lov och bara kunna ta det lugnt. Fast man ska väl inte ropa hej, lärarna kan säkert ge oss en massa saker att göra under lovet...
 
Annars är det inte myccket som händer idag efter skolan, jag saka spela in en skoluppgift och sedan ska jag fortsätta att plugga lite till morgondagens prov. Men det kommer inte ta hela kvällen så sen kommer jag bara kunna ta det lugnt framför något avsnitt av någon serie.
Nu ska jag gå ut med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba. Ni får ha en bra dag och en fortsatt bra vecka så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Michelle Petersson säger:

Jullovet är nära nu. Själv har jag fått lyxen att vara ledig idag då jag vart med i ett luciatåg utöver skolan :D

Kram

Svar: Åhh vad skönt för dig :D
Kram
None None

2014-12-15 | 07:54:54
Bloggadress: http://michellepetersson.horseworld.se/
Michelle Petersson säger:

Lycka till på provet! :D

Kram

Svar: Tack snälla :D
Kram
None None

2014-12-15 | 07:55:15
Bloggadress: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback