En irriterad Emma

Har nyss sett på mello. Blir bara så upprörd över hur dem driver och tror att dem är roliga. Idag drev dem om att när man fyller 10 så bjöd man hela klassen på kalas, men bara 2 kom för att det var sportlov. Tänk dem stackars barnen som har det så och kollade ikväll. Hur roligt tror ni det är för dem? Sen var det ju en tolk på scenen och tecknade inte rätt tecken och bara hittade på. Hur oartigt är inte det emot sådana som behöver få hjälp med att någon tecknar åt dem. Nej, jag tycker melodifestivalen spårar och jag gillar inte sättet som dem håller på. Det ska vara Björn Gustavsson och Gina Dirawi som är programledare, då kommer det bli superbra tror jag. Förlåt om jag verkar sur, men jag gillar verkligen inte att dem håller på så.
- Hittade denna mysiga bilden på mig och Prancer här på mammas dator. Saknar honom så <3
Nu spelar jag in Irene Huss och sen tänker jag krypa till sängs så att jag kan få bra sömn inatt. Jag kan kolla på filmen i morgon när jag troligen inte kommer ha något att göra i morgon. Då kan jag kanske slänga in ett schema för vad jag ska göra under lovet, vill ni det?
 
Nej, sov så gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Jenny säger:

Fin blogg till att börja med! Jag kan hålla med dig angående melodifestivalen.. ibland passerar dom gränsen lite väl mycket och för många gånger. Tråkigt!

2014-02-22 | 21:53:17
Bloggadress: http://narkeryttarna.blogg.se
Emmy säger:

Man får ta det med en nypa salt. Folk kan ta illa upp av allt, det går inte att skämta om något utan att folk blir upprörda. Det är troligtvis inte programledarna som kommit på sina skämt, det brukar göras av manusförfattare så skulden ska inte läggas på dem heller.

2014-02-22 | 22:36:16
Bloggadress: http://emsyzz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback