Fredagsmys i stallet

Denna fredag i stallet spårade totalt, vilket var helt underbart. Jag red först Carpen på lektion. Jag kan inte säga att jag är jättenöjd med dagens pass. Jag red som en kratta och han var nog lite trött. Men det är lugnt, det glömdes ganska fort bort när jag red på Carisma. Hon gick nämligen som en klocka idag så det var riktigt roligt, däröfr fick hon lite kraft av mig till "middag". När jag kom in med Carisma nörjade allt spåra. Kareoke, leka häst ryttare ridlärare och ledare, spioner som rullade runt på stallgången. Ja en massa grejer gjorde vi, men vet var riktigt roligt. Älskar att bara släppa loss i stallet ibland.
- Fina Carpen <3
 
Nu ska jag däremot mysa i soffan med familjen framför TV:n. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback