God natt onsdag

Nu ikväll, eller vi pratade om det redan i skolan. Aja skit samma, vi har jag och Ebbish planerat att vi ska åka ner en snabbis på stan efter skolan. Vi fick nämligen syn på en grej som vi båda ville köpa, en teknikgrej kan jag hinta om att det är. Slänger upp bild i morgon. Sen får vi se, vad som helst kan hända när vi är i farten... Hehe
 
Nu under kvällen har jag bara tagit det lugnt. Min brorsa har tagit datorn så därför har jag inte kunnat att blogga textinlägg åt er under eftermiddagen. Hoppas att ni överlever med majoriteten utav bildinlägg.
- Bästa Guttan får stå för bilden <3
 
I morgon är det redan torsdag och det är väldigt skönt. Snart fredag och träning, tagga tagga. Men ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback