Mysig kväll

Jag hittade en sjukt mysig pluggplats nyss när jag pluggade. Det var i hörnet utav kökssoffan i köket. Mysigt att sitta, bra ljus, man kan ha supergott naturgodis på bordet och boken i famnen. Mysfaktorn på den ni ;) Det enda var att jag pluggade det tråkigaste ämnet som finns, kemi. Jag hade tyckt att det var otroligt mysigt att plugga tyska eller kanske engelskaglosor. Men för gudskull inte kemi... Hoppas verkligen att det sitter nu till morgondagens läxförhör. Nu har jag lagt undan boken för ikväll. TIll frukosten hade jag tänkt att kolla på PH, men det känns nästan klokare att läsa kemiboken undertiden jag äter... Ibland måste man prioritera känner jag.
I stallet gick det iaf superbra på Carisma. Jag stod lite i lätt sits under framridningen, ändra tempot med vikten, svängde och lite allt möjligt. Sedan provade jag bara att ändra benen till galoppskänkel, bara för att prova. Då fattade hon snabbt som tusan vad jag ville. Därför fortsatte jag lite med det och hon lyssnade helt perfekt på mina hjälper. Jag tror nog minsann att hon blev riden kring lunch, hon brukar vara väldigt fräsh när jag rider henne om hon har blivit riden vid lunch. När jag red lite mer så krävde jag lite utav henne idag, vilket gav resultat och hon blev väldigt fin. Ett bra pass på henne var det med andra ord idag.
 
Nu ska Gucci få sig en promenad innan vi kryper till sängs och laddar upp för en ny dag i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Michelle Osein säger:

Jättefin hast! :)

2014-02-05 | 00:08:10
Bloggadress: http://michelleosein.se
Hanna säger:

Vilken trevlig blogg!!:) Fin design och välgjorda/ härliga bilder samt inlägg!:)
Tummen upp!:) kram HANNAH ÖSTER

- Praktik på hovstallet. (idag)
- Bilder sen förra veckan (idag)
- Mot Göteborg, ryttareventet, Göteborg Horse Show
- Mot London!!!!!!!
- -5 kg! :)

www.hannaster.blogg.se

2014-02-05 | 19:38:22
Bloggadress: http://hannaoster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback