Slut på torsdagen

Jag har just nu inte alls mycket att komma med. Jag har ett prov i morgon som jag inte pluggat till, bra där Emma. Men det är bara läsförståelse + lite lätt grammatik. Så det kommer nog bli bra andå.
Jag vill vara utvilad i morgon, därför tänker jag röra mig emot sängen tidigt ikväll. Alltså direkt efter att jag publicerat detta ultrasnabba inlägget. Man blir sjukt trött av att ha 2 nationella samma dag. Men jag är nöjd med hur det gick. Svenskabetyget på det provet vi gjorde idag kommer jag få i morgon så jag är väldigt spänd på att få det. Under den tiden jag är i Sälen kommer det kunna bli bildinlägg + inställda, alltså inte världens noveller.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback