Tisdagsmys

Jag kollade inte på PH igår innan jag kröp till kojs igår då jag var sjukt trött och verkligen behövde sova. Därför kollar jag på PH nu innan jag ska åka till skolan. Det är faktiskt lite mysigt de också. Det är skönt att börja 9.00 2 dagar i rad, för då hinner man med sånt innan skolan.
 
Idag är det iaf tisdag så det betyder stallet. Carisma ska ridas och Promise ska borstas och mysas med. Idag kommer det dock att vara mycket människor i ridhuset, så jag kommer nog inte vara så nöjd efter ridpasset. Menmen, thats life. Jag får försöka göra det bästa utav situationen, man ska inte ge upp något innan man ens har gett det försök.
Nej, nu ska jag snart gå med Gucci innan jag måste åka till skolan och möta upp minda bruds.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback