Frågesvar

Har du ridit på nån annan ridskola en rocklunda? Ja, jag red på Hamre i 3-4 år innan jag böt till Rocklunda

Vad hette din "favorit häst" på den ridskolan i så fall? Jag gillade Kompis, som tyvärr är borttagen nu. Men jag gillade också Polly
 
Vilken är din bästa ridkompis i stallet? Jag har många, därför vill jag inte nämna just en. Skulle kännas taskigt mot dem andra. 
- Alice's fina Krusmynta

Om du fick välja namn på en häst vad skulle det då vara? Jag har alltid tyckt att Starlight är fint, men jag gillar också Moon Dancer. Så något av dem kanske. Men jag gillar när man hör både mamman och pappans namn i hästens namn. Det blir effektfullt tycker jag.

Vad är det högsta du har hoppat på Promise? 80-90 cm kanske

Vad är det högsta du har hoppat på Carpe Diem? 80-90 cm kanske
 
Anser du dig vara en populär tjej i din skola? Nope. Vilket jag är glad för.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback