Fredagsmys på hög nivå

Idag i stallet var det mys på hög nivå. Carpen gick väldigt bra på träningen. Jag känner att en del knappar sitter och jag känner att vi utvecklas för varje pass. Idag lyssnade han på mig till den större delen, bästa nallebjörn. Jag ska verkligen se till att rida honom ofta nu. Sen red jag Carisma ute i ridhuset med Vilmis som gick med Chester och sedan var Johanna med oss ute i ridhuset. Idag gick det bättre, för att det bara var vi som var där ute. Vi avslutade i paddocken där jag testade att trava lite i snöstormen, men det gick finfint. Hoppas att det är lite mindre storm i morgon så att jag kan endast trava henne där. Det är ju så sjukt mysigt att vara ute och rida i snön. Fredagsmys i stallet kallas det.
 
Promise står även i privatstallet just nu. Det är ingen fara med henne, det är bara hennes spilta som är trasig på något sätt. Jag hoppas att hon kommer stå i privat även i morgon. Då kommer hon ha min rosa grimma med massa ludd och få stå på gången, precis som om hon vore en liten privatponny <3 Men det är hon värd, bästa ponnyn <3
Sen när jag och Emelie kommit hem hit och hon har fått med sig alla grejer så ser jag att mamma har skickat en bild på en Hollisterkasse till mig. Det gjorde mig väldigt glad eftersom att jag förstod att det var till mig. Mycket riktigt så var den ju det och i den låg det en superfin grå tröja som satt super på mig. Ni får se den på måndag tänkte jag.
 
Hoppas att ni har haft en lika mysig fredag som jag har haft det så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback