Alla tjejers i-landsproblem

Just nu sitter jag med nyduschat hår och skriver detta till er. Det var verkligen skönt att komma ut i spåret en sväng. Även om det bara var 1,5 km. Fick med mig både mamma och Erik ut, fast dem tog det lite lugnare än vad jag gjorde. Jag sprang lite i förväg o så körde jag lite backintervaller samt sit ups när jag kom hem. Det är så härligt efter man har tränat tycker jag. Håller ni inte med mig?
 
Jag har under dagen också bestämt ihop med Ebba att vi åker ut till betet i morgon på förmiddagen. Headerbild ska fotas är det tänkt. Nu kommer jag bara till det som alla tjejer har svårt för. Vad ska man ha på sig? Om ni är snabba och kommenterar detta inlägget med vad ni tycker så kan det hinna påverka eller ge mig tips tills i morgon bitti.
Nu tänkte jag krypa ner i sängen och hoppas på att jag kan sova bort min huvudvärk. Trodde att det berodde på åska, både igår och idag. Men det har vi inte haft någon här hemma i Västerås. Jaja, ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback