Dålig film, ny header

Filmen vi kollade på sög, bokstavligt talat. Känns som att det var den mest långtråkiga och ointressanta film jag kollat på. Vi var berädda på en bra film med lite action, denna filmen är rena motsattsen till vad vi ville ha. Det var filmen noah, den nyaste skulle jag tro... Rekommenderar verkligen inte den filmen åt er.
Jag skrev även att jag skulle förklara varför jag tog bort den headern jag laddade upp igår. Den största anledningen var för att jag fick ett pm av en i stallet. Hon skrev att dem fick skäll förra året när dem fotade bilder utan hjälm. Ridskolan tycker att vi äldre inte föregår med gott exempel för dem yngre om dem skulle se bilderna. Jag tolkar det också som att deras förtroende för en minskar om dem skulle få syn på bilderna på fel sätt. Då känner jag hellre att jag gör en ny som dem inte kan säga något om. Bilderna kommer bläddras förbi och flyttas, men headern är alltid där. Sen nämnde någon igår att headern var lite enformig så jag kände att jag verkligen tog tag i det hela och fixade en ny som också är väldigt fräsch. Gillar ni den?
 
Nu ska jag krypa ner under täcket och sova. Klockan tickar iväg, igen... Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback