En ponny med kapacitet


Hoppade Promise lite nu på kvällskvisten. Hon tyckte verkligen att det var roligt att få hoppa lite och det gick väldigt bra. Hon var nog i bommen 2 gånger bara. Först var när jag hoppade fram och hon lyfte inte riktigt på benen och den andra var för att jag ville att hon skulle hoppa av och det råkade bli lite för tidigt, vilket gjorde att det blev ett för långt språng och då touchade hon bommen lite. Det tar jag på mig, har inget att klandra ponnyn för. Hon har verkligen potential och kapacitet för att vara en hopponny som skulle kunna gå 1m med lite träning såklart. Om ändå den fina C-ponnyn var min. #dröm

Nu tänker jag sluta skriva och krypa ner i min säng. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback