Full rulle hela dagen

Dagens update har inte varit speciellt bra. Men vi var hos mormor en sväng under eftermiddagen, vi har packat, jag har gjort naglar, fixat en jäkla massa musik till mobilen, tagit en dusch, rakat benen osv så jag blivit lite fräsch. Ja en massa småsaker har jag gjort under kvällen. Jag var däremot aldrig iväg till betet under, vilket nog var tur då jag precis blivit klar med allt och kan inte förstå hur jag hunnit om jag hade varit där ute.
- En liten och övertaggad Emmson
 
Nu är det nog dags att krypa till sängs. I morgon är det bara att stiga upp klockan 7 för att hinna packa det sista
och få i sig frukost innan det är dags att åka. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback