Svar på frågor och babbel

Snart är det fika här hemma. Mami hade bakat lite, yammi. Efter det tänkte jag åka ut till betet för att kolla till Myran och så får hon troligen en liten promenad. Jag tänkte också passa på att lämna lite grejer i skåpet nu när jag kommer ihåg det.
- Pralla på sommarbetet.
 
Detta inlägget blev väldigt kort så jag passar på att svara på 2 frågor.
 
Vilka dagar sköter du Promise?
Promise sköter jag på tisdagar, onsdagar och lördagar.
 
Vart ligger sommarbetet?
Det vet jag inte om jag vill ta upp här på bloggen. Vill du verkligen veta kan du ta kontakt med mig så kan du säkert få veta vart det ligger.
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Tack för svaret om vilka dagar du sköter Promise!

2014-06-21 | 18:31:51
Evelinn Bladström säger:

Vilket sött schabrak du har i headern.Vart är det köpt? :)

2014-06-22 | 15:23:56
Bloggadress: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback