Svar på tal

Kommer du åka på ridläger nästa år?:) 
Eller känner du dig för "gammal"?
Lite "gamma"l känner jag mig kanske. Dock inte så pass gammal att jag inte kan åka på läger. Jag har lite funderingar på om jag ska åka nästa år, det får jag se. 
 
Har inte du promise på andra delen av betet? Du kan ju inte ta alvas dagar!!!
Jo, jag har andra halvan av betet. Alva har föreställningar/jobb fredag och lördag. Då bad hon mig kolla till henne och om jag ville kunde hon få en promenad. Alltså är det Alva som sag åt mig att kolla till Promise.
 
Varför började du rida?
I släkten har många av mina kusiner, samt min mamam ridit. Därför fick jag skritta runt lite på min kusin sommhäst när jag var liten. Sen när jag började förskoleklass var det en kompis till mig som red. En gång följde jag med och tittade när hon red. Efter det började jag köa för att få rida på ridskola. Så just varför vet jag inte, men jag tror att det jag skrev där uppe var en utlösande faktor.
 
Varifrån beställde du ditt tagelarmband? Kan du lägga upp bild på det?
Jag beställde det ifrån en sida som heter simplycia.net. Hon säljer däremot inte tagelarmband. Men om man mejlar kan hon kanske fixa ihop något. I mitt armband har jag tagel ifrån både Carisma och Promise. Lägger upp en bild på armbandet här under.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback