Välbehövlig ledighet

Denna dagen har varit väldigt lugn och utan några måsten. Det var precis vad jag behövde en dag som denna och det var riktigt skönt att skolan gav oss denna dagen ledigt. Jag är helt slut efter denna terminen i nian. Därför har jag tyvärr inte så många idéer som jag kan skriva idag. Därför kommer dagens inlägg bli väldigt simpla och tråkiga...
- En bild jag tagit på Kristina Warg under våran hemmatävling
 
I morgon kommer det däremot komma upp bättre inlägg då jag redan vet att det är 2 "bra" inlägg inplanerade men sen blir det ju såklart lite live uppdatering ifrån Strömsholm under dagen.
 
Nu ska jag kolla på det näst sista avsnittet av PLL som finns ute och sedan är det final i köksmästarna.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback