God kväll

Är supertrött efter denna veckan nu efter lovet. Därför är det säng bums i tid idag, och nu menar jag verkligen i tid. Detta inlägget är t.o.m framflyttat för att jag ska komma till ro i en bra tid. I morgon har jag nämligen en väldigt intressant grej framför mig. Vad det är får ni veta i morgon. 
Idag hoppade jag dock stallet, som ni kanske märkte då jag åkte till Erikslund. Jag kände att jag bara ork och tid just idag och så ville jag bara vara hemma och inte åka iväg. Fast nu ska jag inte uppehålla er längre. Ni får sova gott och så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Julia säger:

Ska du till Grällsta igår? Ridläger eller kiosktjej ?

2014-03-06 | 00:01:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback