Nöjd med dagen

Är riktigt nöjd över hur intervjun gick. Det kändes inte stelt, vilket jag var väldigt orolig för. Nu känner jag att jag börjar bli en färdig journalist, skämt å sido. Men jag känner att jag har mognat, fixat fram några snabba frågor för en intervju till en kompis och sedan nu gjort en riktig intervju. Det går framåt i rasande takt. Därför känns det som att Estet Media på Carlforsska kommer bli prima för min del. 
 
Carisma har blivit sjuk nu. Hon har aktiv spatt i ett utav bakbenen och sen tror jag att hon hade något problem med bollar i munnen eller något sådant :/ Så nu ska vi inte rida henne fram till sommaren, eller bara skritta ev jogga lite lätt. Det får vi se. Därför nh tränade jag henne lite. Jag stannade, sa ordet backa och använde mitt kroppsspråk. Samma med att hon ska snurra och lite så. Hon är väldigt lättlärd och verkar gilla att få lite saker att tänka på. Det är ju dock tråkigt att hon är sjukt samt har fått diagnosen spatt. Hoppas verkligen att vi kan få bort spatten, för att hon inte ska bli stel och ha ont.
- Finaste sessi <3
 
Nu ska jag plugga lite kemi då jag kan ha redovisning i morgon. Sen kommer nog mamma vilken minut som helst hem med donken till lite middag.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback