Tävlingssug

Jag känner ett sjukt tävlingssug just nu, då menar jag verkligen sjukt tävlingssug. Jag kommer nog bli ännu mera sugen efter att Linnea har tävlat. Det är 3 små hopptävlingar på ridskolan snart. Men jag tycker inte att dem är så jätteroliga att delta i då de knappt är nån ny bana och ganska små hinder. Därför satsar jag mer inför Pay n Jumperna som är 15:e och 22:a Maj och jag hoppas verkligen att jag kan få hoppa iaf en utav dem, men vi får se. Sen helgen i mellan är det dressyrtävlingar, 2 stycken. Dem 2 är jag iaf säker på att jag ska anmäla mig och Promise till. Pay n Jumpen får jag se, det har inte jag i mina händer. Utan det är ridskoleägaren som väljer den delen.
- Kolla på den fina hopponnyn som blev en fin dressyrponny, inte mig.
 
Nu ska jag bara ta det lite lugnt innan det är dags att åka till Hamre. Jag håller er uppdaterade ifrån min mobil under dagen. Ha en riktigt bra helg så hörs vi
XoXo//Emma

Kommentarer
Emelie säger:

Sv: Tack tack tack! :)

Vi är två! ;)

2014-03-15 | 15:09:44
Bloggadress: http://emeliepalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback