Hoppning på en vit ponny

Idag satte Johanna, min tränare upp mig på en ponny vid namn Miss Elina. Hon tyckte att jag skulle hoppa henne. Hon är inte den typen av ponny jag brukar rida. Men det gick bra ändå och hon hoppade bara några konstiga hopp. Hon brukar nämligen kunna hoppa lite konstigt... Annars är jag nöjd, jag tyckte att jag hade ett bra tempo på henne och när vi red fram blev hon ganska fin i slutet. Johanna tyckte även att jag skulle rida Elina flera gånger, men jag vet inte riktigt. Hon kommer nog slänga upp mig på henne nästa gång hon får chansen, det är jag ganska så säker på.
- Här får ni en bild på henne ifrån betet.
 
Nu ska jag sätta mig i soffan med familjen och ha lite fredagsmys. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback