Måndag, igen

Jag är glad att det har slutat regna. Jag avskyr att cykla i regn... Eller jag tror nog att ingen gillar det till 100% Efter skolan idag ska jag ner på stan och möta Alice. Vi tänkte ta en liten shoppingtur. Vi får se om jag får med mig något eller inte. Det ska bli väldigt mysigt och så har vi planerat in en fika. Känns som ett underbart sätt att börja en vecka på.
- Saknar denna snyggingen. Jag får se om jag åker och hälsar på honom i sommar <3
 
Såg även på twitter att vi bara behöver ta oss igenom 4 måndagar till och sedan är det sommarlov. Om exakt en månad har vi fått sommarlov också. Heaven!
 
Ni får ha en riktigt härlig vecka så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback