Ridpass & hemklickat

Har precis klickat hem 2 nya wallet case skal+ 2 skärmskydd då jag har lyckats att ha sönder båda dem jag har nu. Dem har spräckts lite oså, klantiga jag. Sen ska jag kanske beställa 2 skal med Ebba nästa gång hon klickar hem något ifrån ebay.
 
Som ni såg red jag kapten idag. Har var riktigt fin idag och världigt trevlig. Jag gillar verkligen den hästen. Han e sjukt underbar att rida när han blir mjuk och börjar arbeta med baken och ryggen o kommer ner i en bra form. Jag kom även på att det är riktigt tomt på fredagar så jag ska nog kolla om inte kapten är ledig för då kan jag ta hand om honom.
- Ni måste verkligen få nya ridbilder på honom. För nu ser han inte lika muppig ut som han gjorde där.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback