Äntligen fredag

Äntligen är det fredag igen och denna veckan är det ju ingen vanlig fredag. Det är Sweden horse show fredagen, ska ni dit något i år?
 
Dagens planer idag är väldigt simpla, det är skolan med prov och sedan skulle vi tydligen simma idag. Så dagen kommer förhoppningsvis gå fort och sedan styr vi bilen mot huvudstaden och friends arena under eftermiddagen. Det gör att jag missar träningen, även denna veckan. Det tycker jag är väldigt tråkigt, men ibland blir det undantag och då får det bli så. Även om jag lär ha en ofantlig ridastinens om någon dag...
Nu ska jag göra mig klar och sedan ska jag åka för att möta upp Ebba inna vi ska åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra dag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback