God morgon söndag

Idag tog jag en ordentlig sovmorgon och det var verkligen behövligt och jag kommer inte få någon sovmorgon nästa helg. För då är det ju Sweden horse show och alltså kommer det hända saker hela tiden och för att hinna med allt som vi vill göra så kommer klockorna ringa tidigt på morgnarna.
 
Det första jag gjorde i morse när jag vaknade var i alla fall att gå en längre promenad med Gucci i det fina vädret, det regnar inte och är liiite sol så det klassar jag som fint väder just nu. Jag tycker att alla borde starta sina morgnar med en promenad, det är så otroligt skönt att få frisk luft direkt efter att man har klivit upp och man vaknar till ännu mer.
Nu ska jag fortsätta ta det lugnt och titta på serier ett par timmar till och sedan bär det av mot 1-års kalas för mitt kusinbarn. Det är alltid mysigt att gå på släktkalas, men 1-års kalas är alltid ännu mer speciella, det är ju trots allt det första födelsedagskalaset.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback