Helt slutkörd efter denna dagen

Jag är helt slut efter denna dagen i skolan, jag tror aldrig jag skrattat så mycket under skoltid som jag gjorde idag, men det är resultatet av trötta elever och en lång lunch. Därför kan morgondagen bli spännande, vi har inga lektioner utan endast att vi ska vara i skolan 6h med en enda uppgift att göra...
 
Nej, nu tänker jag runda av denna dagen med kvällens avsnitt av PH, har sett skvaller på twitter om att folk har börjat böla till dagens avsnitt. Gissa vad ni tror att jag kommer göra? Det räcker inte med att jag nyss gråtit mig igenom ett avsnitt av Grey's anatomy utan nu troligtvis till PH också. Jag kan verkligen inte förstå hur känslig jag är och hur lätt jag får tårar, som jag skrev om igår. 
Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback