Rundar av lördagen

Har precis tittat på kvällens avsnitt av så mycket bättre i soffan med familjen, en ostbricka och en Cola. Det är lördagsmys på hög nivå då vi ofta är ute och åker och inte brukar ha många sånna här kvällar. Sen var även dagens avsnitt väldigt fint tycker jag, nästan så att jag kunde få tårar även här.
 
Dagen har varit lugn men ändå effektiv på vissa plan då jag fick lite grejer inhandlat, var i stallet tidigt och gjorde klart där, sen har jag spenderat större delen av dagen med min familj vilket är svårt då vi ofta gör olika saker på olika tider under helgerna och så har jag även förberett lite inlägg åt er. Men ni kan alltid komma med fler förslag på inlägg som jag kan göra. Det skriver jag nästan hela tiden, men det är som en liten påminnelse åt er.
Nu tänkte jag förflytta mig till sängen och krypa ner under täcket framför något avsnitt av någon serie. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback