Söndagsmorgon

God morgon på er, hoppas att allt är bra och att ni som läser detta och börjar skolan igen i morgon inte har allt för stor skolångest. Själv känner jag mig inte så stressad över att lovet är slut, även om jag gärna haft ett längre lov. Det är ju inget som man direkt tackar nej till.
 
För min del kommer denna dagen bli väldigt lugn och utan en massa saker inplanerat, men det behöver jag nästan då jag känner mig lite som en zombie för tillfället... Då passar det lagom med en slappardag hemma, möjligtvis att det blir en tur till affären för att köpa lite naturgodis eller så.
Nu tjatar min brorsa på mig att vi ska börja spela Tv-spel, så jag ska väl gå och spela lite med honom. Ni får ha en härlig söndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback