Ny dag och ny vecka

God morgon på er mina fina. Idag är en sån dag då man hellre ligger kvar under det varma härliga täcket och inte gör speciellt mycket alls, men man måste åka till skolan om man vill klara gymnasiet samt om man vill ha studiebidrag...
 
Skolan är det enda som jag har inplanerat idag, vilket är väldigt skönt. Det kommer även ge mig tid att få upp inställda till veckan som kommer, det tycker jag också känns väldigt bra.
 
Jag hade ju lovat bra bloggning i helgen och jag tycker väl inte direkt att jag bjöd på det, men det hände inte så mycket speciellt på söndagen. Därför kände jag att det inte var någon idé att uppdatera er med bara en massa tråkiga och onödiga tråkiga bildinlägg.
Nu ska jag snart snöra på mig ett par skor och sedan bege mig mot Ebba. Ni får ha en härlig dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback