Pluggtorsdag

Jag ber om ursäkt att jag inte bloggade något i morse, men jag hade verkligen inget speciellt att skriva om och därför kände jag att det var lika bra att låta bli. Jag kan kompensera upp det genom att bjuda på lite fler bilder som vi tog när vi fotade i blackboxen förra veckan, denna gången är det jag och min underbara vän Ebba på bilderna.
Just nu sitter jag iaf och skriver lite uppgifter som ska lämnas in nu innan lovet eller egentligen ska väl allt vara klart till måndagen efter lovet. Nu har jag bara 2 uppgifter kvar att skicka in, det känns skönt att få undan allt nu innan lovet för då kan jag koppla av på ett annat sätt om jag hade haft en massa plugg i bakhuvudet hela tiden. 
 
Jag kom även på en sak nyss, har ni börjat tänka på vilka julklappar ni tänkt köpa till släkt/vänner/familj ännu? Jag vet att det är ganska precis 2 månader kvar tills det är julafton, men ändå. Själv har jag precis köpt årets första julklapp, det gäller ju att vara ute i god tid... Haha
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback