Übertrött

Nu har jag precis kommit hem från en rolig övernattning hos Denise, saker som dessa är verkligen helt underbart att göra. Vi satt uppe till klockan 4 och bara snackade och tittade på PLL, fangirlade lite och var ganska höga på socker under en viss tid. Vid 23 böt vi om till pyamas och sedan tog vi täckena och satte oss i fåtöljerna och fortsatte titta på PLL och bara babbla, mysfaktorn på det? Jag tycker att det är så roligt att vi i den nya klassen har kommit varandra så nära att vi efter precis 2 månader gör sånna här grejer. 
 
Därför blir det sängen väldigt tidigt ikväll för min del, så att jag kan ta igen sömnen från inatt. Sen är det ju lite trevligt om jag har energi tills i morgon när vi ska åka iväg... 
 
Sen tänkte jag bara påpeka att tävlingen om de 2 halsbanden fortfarande är igång och det är endast en person som har anmält sig. Varför är det så? Hade jag valt jobbiga regler, gillar ni inte det som lottas ut, eller hur är det?
Snart ska jag även börja göra mig i ordning, vi ska nämligen åka och titta på ett hus nu under eftermiddagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Kimmey ~ Kung varje dag säger:

Fina bilder :)

Svar: Tack så väldigt mycket :)
None None

2014-10-26 | 20:34:34
Bloggadress: http://bimbolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback