Äntligen fredag

Nu är det äntligen fredag och idag har jag endast 2 lektioner, tackar inte nej att sluta 11:10 en fredag. När jag kommer hem så tidigt tänkte jag därför passa på att sticka ut och gå en pw/springa med Gucci innan jag ska åka till stallet. Idag vet jag inte om det är hoppning eller bommar som står på schemat, jag hoppas såklart på att vi ska hoppa eftersom att vi inte gör det lika ofta som vi rider dressyr. Vad gillar ni mest, att hoppa eller rida dressyr?
 
Nu ska jag gå en längre morgonpromenad med Gucci och sedan ska jag åka och möta upp Ebba innan vi åker mot skolan. Ni får ha en härlig fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback