Fredagstipsen #2

Denna veckan kickar vi igång helgen med att jag delar med mig av mina 5 favoritbloggar och varför jag gillar just de. Jag är alltid på jakt efter nya bra bloggar att läsa så om ni har någon blogg ni verkligen gillar får ni gärna kommentera adressen så kikar jag in där.
Skogsrusset.se - Jag tycker att Matilda är en riktigt tuff tjej som lever sitt fullt normala tonårsliv i rullstol. Hon tränar och tar hand om sina jättefina russ som är inriktade på trav och det är väldigt roligt att läsa om hur det gått efter ett träningspass. Hon är också väldigt duktig på att fota och därför bjud det ofta på väldigt fina bilder i bloggen. 
   
  
Snorptorpan.bloggplatsen.se - Detta är Ebbsons blogg och jag tycker att hon lägger upp välskriva inlägg med otroligt fina bilder. Sen måste man ju bara älska den fina designen hon har? P E R F E K T I O N ! Jag vet inte vad jag ska skriva mer om hennes blogg, den är bara helt underbar att läsa och man blir alltid på bra humör efteråt. 
  
    
Nattstad.se/denisetiainen - Denna bloggen driver en av mina nya klasskompisar och hon heter Denise. I hennes blogg är det väldigt mycket glada bilder, vilket jag gillar för det blir alltid roligare att läsa en blogg om den har bra bilder. Hon har precis börjat blogga igen och därför kan jag inte säga till 100% vad jag kommer tycka om inläggen, men hittills tycker jag att hon har skrivit väldigt bra och läsvärda inlägg.
  
   
Ztreliin.se - Linn verkar vara en väldigt trevlig och framåt person. Jag vet inte varför jag fastnat i hennes blogg, jag tycker att hon bjuder väldigt mycket på sig själv och sin vardag ihop med träningar av hennes hästar samt att hon verkligen låter sina bloggläsare vara med när allt inte alltid är så lätt. Hon är riktigt duktig på att fota också, så hennes blogg är fylld av fina bilder men även en fin design. Hennes hästar är ju också riktigt fina, det går inte att komma undan.
     
     
Linnolsson.se - Vad ska man säga om Linn Olsson's blogg? Hon tänker verkligen ingeom varenda inlägg och allt är riktigt bra skrivet och upplagt. Även denna Linn bjuder mycket på sig själv och hennes åsiktsinlägg är riktigt jäkla bra, har ni inte läst något av de inläggen borde ni verkligen göra det. Personligen tycker jag att Linn alltid sprider glädje, samtidigt som hon verkligen får fram att allt inte är "en stor rosa bloggbubbla" hela tiden, alla människor har motgångar.
 
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

aaaw :D

Svar: :* <3
None None

2014-09-12 | 21:19:17
Bloggadress: http://nattstad.se/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback