Härlig dag i stallet

I helgen fixade jag ju till Promises man och idag fick jag tid över. Då passade jag på att göra 6 stycken knoppar i hennes man och snacka om att jag blev glad. Henns knoppar i somras var brutala p.g.a den riktigt långa manen som hon faktiskt hade i somras, nu idag var dem kanske inte heller helt perfekta. Men jag var inte jättenoggrann utan jag ville mest se skillnaden från i somras. Därför är hon officiellt en träningsponny för dem yngre igen, tidigare var hon en skogsmulleponny. 
- Dessa knopparna var i somras
 
Nu ikväll har jag redan krypit ner under denna tiden, fast idag framför PH. Om inte Krisitan är kvar efter i morgon vet jag inte vad jag gör, han är en riktig glädjespridare genom TV-rutan. Sen är han norrlänning vilket inte gör saken sämre, för jag älskar den norrlänska dialekten. I slutet av gårdagens avsnitt höll jag på att garva ihjäl mig, har ni inte sett det borde ni verkligen göra det om ni vill få er ett riktigt gott skratt.
 
Detta får bli en kort inlägg för nu tänkte jag börja titta på PH med båda ögonen och inte ett på bloggskärmen och det andra på TV-n. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback