Mysig måndag

Har spelat in videon och håller på att redigera den just nu, så den är snart klar och kommer då att laddas upp. Kanske inte världens roligaste video, men jag har lite idé brist just nu. Jag har haft så mycket plugg på hjärnan på senaste tiden att det är svårt att komma på bra idéer till videos och till blogginlägg. Jag vill inte att det ska vara så, därför försöker jag verkligen komma på roliga saker att ladda upp åt er.
 
Började dagen med en tur i skogen med Gucci på 3km, vilket var hur mysigt som helst då det var soligt och fint. Klickade även lite bilder på Gucci när jag var ute, jag kände att det var ett tag sen jag gjorde det sist.
 
Nu ska jag hoppa i träningskläderna och bege mig mot gymmet för att köra ett pass. Ni får ha en bra eftermiddag så hörs vi senare under dagen. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback