Avslutar denna söndagen

Jag har fortfarande inte packat upp grejerna jag had emed mig till stugan och sen blev jag ju tvungen att packa ytterligare en väska att ha med till Linnea. Så nu har jag 3 eller 4 ouppackade väskor som ligger i min soffa och bara väntar på att bli urpackade, men just nu orkar jag bara inte göra det... Det är så det går när man är på resande fot och har varit de i ungefär en vecka.
 
Jag kan också passa på att slänga in en uppdatering om hur håret blev. Det hände inte mycket alls, precis som jag trott. Vilket är väldigt tråkigt då jag gärna ville ha det ganska mycket ljusare. Nu är det bara lite lite lite ljusare än vad det var innan. Det kan ju dock ändras efter den första riktiga hårtvätten, så det kanske blir ännu ljusare.
 
Tåget går inte jättetidigt i morgon, men jag tänker ändå krypa till sängs nu då jag är helt slut och jag vill gärna ha energi till i morgon. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Elin säger:

Haha kan känna igen mig i det där med packningen... Jag och min roomie har för tillfället närmare 15 ouppackade flyttakrtonger stående på vårt rum på internatet hehe

2015-08-16 | 23:39:24
Bloggadress: http://liveloveride.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback