En kväll på altanen

Äntligen kan man sitta ute på altanen utan att frysa ihjäl. Det börjar dock bli kallt nu, men klockan är snart 20 och jag sitter i bara shorts och linne. Därför är det inte speciellt konstigt att det börjar bli kallt nu.
 
Vi har precis grillat lite middag som vi precis har ätit upp i den sista kvällssolen. Det gäller somsagt att passa på när vädret tillåter. Idag blev det kött och en grönsallad till, vilket är hur gott som helst om du frågar mig. En perfekt måltid en sommarkväl som dennal. 
 
Nu ska jag bara fortsätta att sitta här ute på altanen och kanske börja redigera videon som jag och min brorsa spelade in. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback