God lunch fredag

God morgon på er, eller snarare god lunch.... Jag hoppas att allt är bra med er och att ni har fint väder hos er. Här hemma skiner solen och det ser ut att vara väldigt varmt ute. Jag har inte hunnit sätta mig fot utanför dörren än, men jag ska snart gå en promenad med Gucci.
 
Planerna för dagen är att åka till stallet och rida under eftermiddagen. Det ska bli skönt att rida för en tränare nu då vi inte gjort det under hela sommaren. Jag har också Kapten att ta hand om eftersom att det är fredag, så det ska bli mysigt att få umgås lite med honom också.
 
Nu ska jag ta och fixa mig lite lunch innan jag sätter mig och redigerar klart lite videos då jag aldrig gjorde det igår. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback