On our way

Hej på er. Vi har precis gjort det sista av byten och sitter nu på bussen till Sälen. Nu är det "bara" en bussresa på 3h som vi har framför oss. Men vi har wi-fi, mat och varandra, så jag tror att vi kommer överleva utan problem. Haha
 
Vi har även börjat filma lite smått, så ni kan vänta er en vlogg från våran lilla "semester" som vi är på. Jag hoppas att ni kommer tycka att det är roligt att få följa med oss och se vad vi gör nu under veckan. Vi ska försöka filma mycket roligt material och låta er följa med när vi gör något lite mer speciellt.
 
Jaja, nu ska vi kanske vara liet sociala ett tag. Jag kanske säter mig och fixar något inställt inlägg åt er lite senare under bussresan. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Anna Pihlström säger:

Trevlig resa :)

2015-08-10 | 11:19:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback