En fin lördag

Jag har precis kommit ur en varm och skön dusch efter en och en halv timmes lång promenad med mamma och Gucci. Det var väldigt skönt då solen sken, det kändes verkligen som att det var en tidig vårdag. Jag hoppas därför att detta vädret kommer hålla i sig så att det blir vår snart, jag känner mig klar med vintern 2014/2015 nu.
 
Innan promenaden var jag ju och tog hand om lilla grå. Hon har redan börjat fälla en massa, så det är inte roligt att borsta henne nu vill jag lova... Det blev också en massa gos, såklart. Hon hade hö, så jag tog den och satte mig och lade höet i knät för att mysa till det lite.
 
För er läsare som bor i västerås kan ni läsa i Västeråsaren idag om vad vi gjorde förra helgen, den duktiga huvudkaraktären är på framsidan så det är nog svårt att ta miste på om ni har rätt tidning. Om inte annat så hittade jag en länk till där ni kan se reportaget.
 
Ni får ha en bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback