En lång torsdag i skolan

Jag har nyligen kommit hem efter en lång dag i skolan. Dagen har dock gått fort och den har varit roligt. På medieproduktionen håller vi på att förbereda en utställning som vi ska ha på skolan veckan efter lovet och det är verkligen något som är roligt att arbeta med. Vi har även fått förfrågan att göra en utställning på någon av galleriorna i stan, så denna utställningen blir som en övning inför det. Tror även det kommer bli ett roligt projekt att få arbeta med.
 
Lagom till lovet har jag också gått och dragit på mig en ordentlig förkylning, därför blir det inget gym för min del idag. Det är väldigt tråkigt då jag verkligen vill gymma och känner att jag skulle behöva det, men det ska inte göras när man är sjuk så därför håller jag mig hemma idag.
 
Nu ska jag inte göra mycket alls, har en bok som ska läsas till en skoluppgift så jag antar att jag tar tag i det innan jag börjar titta på Grey's. Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag och kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback