God morgon torsdag

Snart har hela veckan gått och det är bara 2 skoldagar kvar om man räknar med idag och sedan är det lov för min del. Det är verkligen välbehövligt med lov och jag hoppas att lärarna inte ger oss en massa saker att göra under lovet, för detta lovet vill jag bara kunna hitta på saker med mina vänner och vila upp mig inför de sista veckorna i skolan innan det är sommarlov.
 
Annars händer det inte mycket för min del idag, kanske att jag tar en tur till gymmet och kör ett pass då det var ett tag sedan. Det får visa sig under eftermiddagen, annars blir det bara en kväll utan en massa krav och måsten.
 
Nu ska jag dra upp Gucci ur sängen så att jag kan gå en promenad med henne innan jag åker och möter upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback