Härliga fredag

Har precis ätit frukost framför natten avsnitt av Grey's. Jag hade läst lite innan och sett sneak peeks om att det skulle vara ett tears of Grey's avsnitt och det vill jag lova att det är, men också otroligt fint samt att bakgrundshistorian till detta avsnittet är otrolgit fint. Detta är ett perfekt sätt att börja en fredag på ur mina ögon.
 
Skoldagen idag är kort, så jag är hemma tidigt. Jag blir dock inte hemma jättelänge då vi åker ganska tidigt i eftermiddag för att ha lite tid när vi väl kommit fram. Där uppe kommer jag inte ha tillgång till wi-fi till datorn, men jag ska göra mitt bästa för att få wi-fi så att jag kan publicera vinnaren i utlottningen under morgondagen.
 
Nu ska Gucci få en promenad innan jag åker och möter upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback