Loggar ut för idag

Dagens video var kanske inte jätterolig, men jag ville få upp den eftersom att jag pratade lite om att den utlottning kommer komma upp här i morgon. Jag spelade även in fler videos under eftermiddagen och har även hunnit med att redigera en av de, samt att jag fortfarande har några videos kvar att filma på min lista. Det känns verkligen som att det börjar gå bättre på den fronten, vilket är roligt då jag nyss varit en svacka kring youtube. Det är något som jag hoppas att ni också märker av.
 
Att spela in och redigera videos är det jag har gjort under eftermiddagen, därför har jag varit lite frånvarande här under eftermiddagen. Det blev inte heller något pass på gymmet idag då det bara yr massa snö ute och kan vi låta bli att vara ute och åka i det gör vi gärna det. Förhoppningsvis är det mindre snö i morgon så att vi kan ta oss iväg, för jag känner att jag behöver ett pass på gymmet.
 
Nu tänkte jag krypa ner under täcket med Gucci framför ett avsnitt av Grey's och avsluta för idag. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback