Rundar av dagen

Jag borta hemifrån lite längre än vad jag trott då jag satt med på ett föräldramöte för brorsans fotboll. Lite dubbelmoral var det att sitta där inne i ridkläder, men jag kom direkt från stallet så de kunde inte vänta sig något annat. Jag hade dock en hel soffa för mig själv så jag låg och fläkade ut mig i den tills det var dags att åka hem, med andra ord hade jag det inte så jobbigt på föräldramötet.
 
Här hemma har det inte varit en lugn kväll då jag och min brorsa fick för oss att byta rum nu under dagen och jag var hemma vid 20:30, men vi skulle bestämt byta rum ikväll. Därför är mitt rum just nu ett rent kaos som jag gärna hade fixat nu, men de andra i huset sover och klockan börjar ticka iväg så jag tror inte att de blir jätteglada på mig om jag sätter igång och börjar slamra en massa...
 
Nej nu ska jag göra som Gucci och krypa ner under täcket. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback