Torsdagseftermiddag

God eftermiddag på er fina, hoppas att allt är bra med er. Själv har jag ganska nyligen gått upp eller okej det var för någon timme sedan, men det blev lite senare än vad vi trott igår. B.la skapade vi en tumblr vid 5:30 i morse, den finns på PrettyJustinAnatomy.tubmlr.com, det är kanske inte den finaste tumblren men den är som sagt gjord i natt och där kommer vi bara reblogga saker som har med det att göra. Om ni vill följa en vanlig tumlbr så finns jag fortfarande på emmaostensson.tumblr.com och jag kommer troligtvis uppdatera där dagligen.
 
När jag kommit hem från Denise senare under efter har jag inga speciella planer för dagen, det blir nog bara en slapp eftermiddag hemma utan en massa krav. Därför kommer jag också ha tid att blogga åt er, så ni får gärna komma med förslag på saker jag kan skriva om.
 
Nu ska jag vara lite social med Denise innan jag beger mig hemåt för den här gången. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback