2 år

Idag är det 2 år sedan 17-01-13, vilket är en av de hemskaste dagarna i mitt liv som ni kanske vet om ni hängt med här på bloggen ett tag. Det är dagen då mina 2 prinsar blev tvugna att tas bort, vilket är en dag och en period i mitt liv jag har svårt att tro att jag någonsin kommer glömma bort. 
 
Dessa killarna betyder väldigt mycket för mig, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Jag hade gjort vad som helst för att få en chans att träffa de en sista gång och att verkligen få säga ett sista hejdå, för jag fick aldrig chansen till ett riktigt hejdå med någon av dem.
 
 
You see the smile that's on my mouth
It's hiding the words that don't come out
And all of my friends who think that I'm blessed
They don't know my head is a mess

No, they don't know who I really am
And they don't know what I've been through
Like you do, and I was made for you
 
Därför kommer jag nog att vara väldigt nedstämd idag, bara så att ni är beredda på det. Jag har även gjort en video ägnat åt mina fina killar som kommer upp under eftermiddagen. För nu vill jag inget hellre än att vara ute hos mitt lilla gråa hjärta och se så att hon mår bra, därför tänker jag åka till stallet nu och skämma bort henne lite extra mycket nu.
XoXo//Emma

Kommentarer
Ebba Granholm Ström säger:

Finaste ni, styrkekram till dig bästi! <33

Svar: Tack bästiii <3 <3
None None

2015-01-18 | 18:52:07
Bloggadress: http://ebbagranholmstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback